Pagina 1 van 1

Wat moet ik met dit schilderij

Geplaatst: 18 jan 2022, 16:36
door verfkwast
Wat kan ik hierme?

Bedankt.

Re: Wat moet ik met mijn Arie Zuidersma?

Geplaatst: 18 jan 2022, 16:56
door Bertvee
Zonder foto is er weinig van te zeggen.

Re: Wat moet ik met mijn Arie Zuidersma?

Geplaatst: 18 jan 2022, 17:05
door verfkwast
Foto van het schilderij:
(zie bijlage)
.

Re: Wat moet ik met mijn Arie Zuidersma?

Geplaatst: 18 jan 2022, 17:29
door Bertvee
Volgens mij staat de signatuur van de oorspronkelijke schilder er nog op. . Het is leuk voor het verhaal, maar veel waarde heeft het niet.

Re: Wat moet ik met mijn Arie Zuidersma?

Geplaatst: 18 jan 2022, 18:33
door verfkwast
Ok, dus als ik het goed begrijp is het schilderij bijna niks waard dus taxeren heeft geen nut ?

Re: Wat moet ik met mijn Arie Zuidersma?

Geplaatst: 18 jan 2022, 19:36
door Hart
Het is wel een onmiskenbare Arie Zuidersma geworden. In zo'n geval zou ik uitzoeken of er directe familie van hem bestaat die op schrift willen bevestigen wat het is. Of ermee naar een Groninger kunsthandel gaan. Taxeren lijkt me niet zinnig, het zal bij elke taxateur grillige verschillen opleveren.

Re: Wat moet ik met mijn Arie Zuidersma?

Geplaatst: 19 jan 2022, 07:41
door Lovingart
Zonder het verhaal erbij zou ik er niet Arie Zauidersma in herkennen. Dus een onmiskenbare Arie Zuidersma zou ik het zeker niet willen noemen.