Kan uit de signatuur niet opmaken wie deze schilder is of was
Geplaatst: 26 dec 2021, 15:23
Beste,
Kan iemand mij meer vertellen over het schilderij op de foto’s. Nadat mijn ouders zijn overleden heb ik dit schilderij als aandenken mee genomen, gekregen . Mijn vader kwam uit Indonesië en mijn moeder uit Duitsland dus een hele geschiedenis van ups en downs. Dus neem aan dat het schilderij niet de hoofdprijs had. Maar daar in tegen wel misschien de nodige lading heeft. Het schilderij hing zolang ik mij kan herinneren bij ons aan de muur dus ik zou niet weten hoe oud dit schilderij is. In een vage herinnering heb ik ooit door mijn vader horen zeggen dat het een drieluik was. Ik zelf heb lopen zoeken maar kon tot op heden niks vinden. De winkel die op het stickertje staat bestaat niet meer. maar ik denk dat hij hier opnieuw ingelijst is. Zelf kon ik de naam van de schilder ook niet ontcijferen maar misschien dat hier iemand aanwezig is die dit wel kan. In ieder geval bedankt voor de moeite.
Kan iemand mij meer vertellen over het schilderij op de foto’s. Nadat mijn ouders zijn overleden heb ik dit schilderij als aandenken mee genomen, gekregen . Mijn vader kwam uit Indonesië en mijn moeder uit Duitsland dus een hele geschiedenis van ups en downs. Dus neem aan dat het schilderij niet de hoofdprijs had. Maar daar in tegen wel misschien de nodige lading heeft. Het schilderij hing zolang ik mij kan herinneren bij ons aan de muur dus ik zou niet weten hoe oud dit schilderij is. In een vage herinnering heb ik ooit door mijn vader horen zeggen dat het een drieluik was. Ik zelf heb lopen zoeken maar kon tot op heden niks vinden. De winkel die op het stickertje staat bestaat niet meer. maar ik denk dat hij hier opnieuw ingelijst is. Zelf kon ik de naam van de schilder ook niet ontcijferen maar misschien dat hier iemand aanwezig is die dit wel kan. In ieder geval bedankt voor de moeite.