Pagina 1 van 1

Jaarsma

Geplaatst: 30 nov 2021, 19:09
door Margret1957
Uit een erfenis heb ik verkregen een schilderij van Jaarsma uit 1943.
Ook heb ik een getekende ansichtkaart gestuurd als felicitaties bij het huwelijk van m'n ouders in 1956.
Mijn vraag is of er iemand hier een waarde aan kan toekennen en waar ik het eventueel kan veilen/verkopen.
Met vr. gr.

Re: Jaarsma

Geplaatst: 30 nov 2021, 20:51
door Bertvee
Het schilderij zuo je op kunstveiling.nl kunnen laten veilen De opbrengsten daar liggen meestal tussen de 100 en 200 euro.
De ansichtkaar heeft niet zoveel waarde.