Jaarsma
Geplaatst: 30 nov 2021, 19:09
Uit een erfenis heb ik verkregen een schilderij van Jaarsma uit 1943.
Ook heb ik een getekende ansichtkaart gestuurd als felicitaties bij het huwelijk van m'n ouders in 1956.
Mijn vraag is of er iemand hier een waarde aan kan toekennen en waar ik het eventueel kan veilen/verkopen.
Met vr. gr.
Ook heb ik een getekende ansichtkaart gestuurd als felicitaties bij het huwelijk van m'n ouders in 1956.
Mijn vraag is of er iemand hier een waarde aan kan toekennen en waar ik het eventueel kan veilen/verkopen.
Met vr. gr.