Pagina 1 van 1

Schilderij

Geplaatst: 20 nov 2021, 12:16
door vanderniet14
Ik heb een schilderij met een molen, gesigneerd AVH
Iemand een idee??

Re: Schilderij

Geplaatst: 20 nov 2021, 14:36
door uverb
Van een molen? Goh, komt me héél bekend voor. Volgens mij heb ik ooit ook een keer een schilderij met een molen gezíen. Maar ik kan me vergissen, hoor. Ik heb me in 1993 ook een keer vergist.