Pagina 1 van 1

Wie heeft informatie

Geplaatst: 06 aug 2021, 00:31
door GrizleyBear
Wie heeft informatie over deze tekening

Re: Wie heeft informatie

Geplaatst: 06 aug 2021, 09:46
door Hart
Ik zou 'm in een oud lijstje zetten en naar de kringloop brengen.

Re: Wie heeft informatie

Geplaatst: 06 aug 2021, 10:07
door GrizleyBear
Ik dacht dat dit een serieuze site was maar aan dit soort reacties te zien zitten hier ook mensen op die net iets te weinig zuurstof hebben gehad bij de geboorte

Re: Wie heeft informatie

Geplaatst: 06 aug 2021, 11:25
door Hart
Ja, de meesten hier weten helaas weinig over nagemaakt knoeiwerk door amateurs zonder talent. Dat is een lacune in onze kennis. Misschien moet je er een site voor starten.

Re: Wie heeft informatie

Geplaatst: 06 aug 2021, 18:47
door GrizleyBear
Denk dat u weinig kennis in huis heeft om deze tekening te beoordelen dat kan ik ook wel afleiden aan uw woord keuze anders geeft u mij u adres dan kunnen we zo verder discussiëren dit is zo kinderachtig en ik voel me hier net iets te groot voor dus zie ik graag u antwoord tegemoet of u het zelfde erin staat als ik

Re: Wie heeft informatie

Geplaatst: 14 aug 2021, 11:22
door halloooNL
Thuisadres.........

Voel je jezelf op je teentjes getrapt.

Ga anders naar een erkende taxateur....betaal voor de taxatie en dan zie je dat het niks waard is.

U vraagt info.....en krijgt dat.

Het is zeer slecht gemaakt en heeft geen waarde.

Wilt u er niet van op aan.....zie bovenste heks met betaalde taxatie

Re: Wie heeft informatie

Geplaatst: 14 aug 2021, 11:26
door halloooNL
GrizleyBear Schreef:
-------------------------------------------------------
> Denk dat u weinig kennis in huis heeft om deze
> tekening te beoordelen dat kan ik ook wel afleiden
> aan uw woord keuze anders geeft u mij u adres dan
> kunnen we zo verder discussiëren dit is zo
> kinderachtig en ik voel me hier net iets te groot
> voor dus zie ik graag u antwoord tegemoet of u het
> zelfde erin staat als ik

Ik heb u ook gerapporteerd........Beetje raar gedrag naar aanleiding van een gratis antwoord.

Nogmaals als u het niet zint er zijn genoeg mensen( taxateurs) die uw geld willen om te zeggen dat het niks is