Pagina 1 van 1
Hendrik de Laat
Geplaatst: 14 jun 2021, 13:53
door Elsmeinders
Ik ben in het bezit van een schilderij van Hendrik de laat
Afbeelding is de grote markt in Haarlem de oude Bavo
Zie foto
Kan iemand mij vertellen wanneer het is gemaakt
Re: Hendrik de Laat
Geplaatst: 14 jun 2021, 16:58
door mp.kunst
Beste Els,
Dit is nu de derde keer dat u vragen heeft gesteld over een kunstwerk van vermoedelijk Hendrik de Laat. De vorige twee keer heeft u als antwoord gehad dat u foto's moest plaatsen en lees aub de regels.
Ik zal het u dus nog maar een keer uitleggen want met de foto die u nu heeft geplaatst zou het zomaar een plaatje uit een tijdschrift kunnen zijn. Wij kunnen van één enkele foto niets beoordelen. Wat wij nodig hebben is een foto van de voorkant (maar die heeft u al geplaatst), een duidelijke foto van het signatuur en een foto van de achterkant. Hoe meer foto's u plaatst hoe groter de kans dat wij antwoorden kunnen geven op uw vragen.