Pagina 1 van 1
Wie kan iets meer vertellen over dit schilderij en de schilder
Geplaatst: 23 mei 2021, 13:29
door RenE1973
Hallo, ik heb via een veiling een schilderij gekocht van 93x53 cm.
Het schilderij is slecht gerestaureerd maar ik ben op zoek naar meer informatie over dit schilderij en de schilder.
De naam lijkt 'dorel' of iets dergelijks. Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Re: Wie kan iets meer vertellen over dit schilderij en de schilder
Geplaatst: 23 mei 2021, 14:59
door uverb
Dat moet dan een liefdadigheidsveiling zijn geweest, want geen veilingbedrijf zou zoiets aannemen. Ze zouden ze niets aan verdienen.
Re: Wie kan iets meer vertellen over dit schilderij en de schilder
Geplaatst: 23 mei 2021, 22:39
door RenE1973
Het schilderij heb ik via een inboedelveiling gekocht. Het was een zeer lage prijs, dus wat je aangeeft klopt wel.
Toch ben ik benieuwd of iemand de schilder kent.
Re: Wie kan iets meer vertellen over dit schilderij en de schilder
Geplaatst: 24 mei 2021, 07:59
door mark plaat
Frans Dorel
Decoratief mogelijk vroeger bij een bankstel cadeau gehad.
Re: Wie kan iets meer vertellen over dit schilderij en de schilder
Geplaatst: 24 mei 2021, 10:54
door scholte
Ongelofelijk, dat is hem! Hoe krijg je dat toch voor mekaar, Mark?? Die man is verder helemaal nergens te vinden!
Re: Wie kan iets meer vertellen over dit schilderij en de schilder
Geplaatst: 24 mei 2021, 11:25
door mark plaat
scholte Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ongelofelijk, dat is hem! Hoe krijg je dat toch
> voor mekaar, Mark?? Die man is verder helemaal
> nergens te vinden!
Ben 25 jaar geleden begonnen met een database te maken en hou dit nog steeds vol.
Dankzij deze gegevens scoor ik meestal nog al wat .,maar laat anderen ook mee
doen..
Maar is hobby matig ..anders zou mijn zolder nog meer uitpuilen..
Re: Wie kan iets meer vertellen over dit schilderij en de schilder
Geplaatst: 24 mei 2021, 13:06
door RenE1973
Dank je wel Mark Plaat.......waarschijnlijk is de lijst meer waard dan het schilderij hahahaha....