Pagina 1 van 1

ik heb nog een schilderij van Novelli Haven 1936

Geplaatst: 16 mei 2021, 19:11
door hanneskornoefel
wat is de waarde voor de liefhebber?

Re: ik heb nog een schilderij van Novelli Haven 1936

Geplaatst: 17 mei 2021, 08:24
door Bertvee
Die zal niet veel meer zijn dan 5o euro.

Re: ik heb nog een schilderij van Novelli Haven 1936

Geplaatst: 17 mei 2021, 22:10
door hanneskornoefel
een beetje google kwam ik dit tegen, zelfde schilder, zelfde haven, ander jaar

Re: ik heb nog een schilderij van Novelli Haven 1936

Geplaatst: 18 mei 2021, 15:39
door Bertvee
Ja veel vragen is niet zo moeilijk .

Bijj Catawikii ziet ik opbrengsten tussen de 28 en 120 euro

Re: ik heb nog een schilderij van Novelli Haven 1936

Geplaatst: 24 mei 2021, 11:04
door JanzenJanzen
Beste Hannes,
Ik heb wel belangstelling voor uw schilderij.
Wilt u mij een mail sturen als u het wilt verkopen?
Vr. gr.
Janzen
sjeef8000@gmail.com

Re: ik heb nog een schilderij van Novelli Haven 1936

Geplaatst: 25 mei 2021, 11:23
door hanneskornoefel
Beste Janzen,
Dank voor uw interesse. Helaas is het schilderij niet voor verkoop bestemd.

mvrgr.