Pagina 1 van 1
Is er iemand die deze naam kan lezen
Geplaatst: 05 mei 2021, 09:00
door halloooNL
De eerste Foto Is wat onscherp zal zo een nieuwe maken.
De naam is voor mij moeilijk te lezen
Is het Russische?
Re: Is er iemand die deze naam kan lezen
Geplaatst: 05 mei 2021, 09:37
door mark plaat
B A Manet van Moskou
naam bomen
ja russisch
Re: Is er iemand die deze naam kan lezen
Geplaatst: 05 mei 2021, 16:01
door Hart
Re: Is er iemand die deze naam kan lezen
Geplaatst: 05 mei 2021, 20:54
door halloooNL
mark plaat Schreef:
-------------------------------------------------------
> B A Manet van Moskou
> naam bomen
> ja russisch
Geen bekende ?
Kan er niks over vinden
Re: Is er iemand die deze naam kan lezen
Geplaatst: 05 mei 2021, 20:54
door halloooNL
Hart Schreef:
-------------------------------------------------------
>
Is het een werk gemaakt naar monet?
Nieuwe betere foto
Geplaatst: 07 mei 2021, 00:14
door halloooNL
Er zit ook een stempel op de achterkant
Hoop ook dat de foto n u beter is