Pagina 1 van 1

Is er iemand die deze naam kan lezen

Geplaatst: 05 mei 2021, 09:00
door halloooNL
De eerste Foto Is wat onscherp zal zo een nieuwe maken.

De naam is voor mij moeilijk te lezen

Is het Russische?

Re: Is er iemand die deze naam kan lezen

Geplaatst: 05 mei 2021, 09:37
door mark plaat
B A Manet van Moskou
naam bomen
ja russisch

Re: Is er iemand die deze naam kan lezen

Geplaatst: 05 mei 2021, 16:01
door Hart
:)

Re: Is er iemand die deze naam kan lezen

Geplaatst: 05 mei 2021, 20:54
door halloooNL
mark plaat Schreef:
-------------------------------------------------------
> B A Manet van Moskou
> naam bomen
> ja russisch


Geen bekende ?

Kan er niks over vinden

Re: Is er iemand die deze naam kan lezen

Geplaatst: 05 mei 2021, 20:54
door halloooNL
Hart Schreef:
-------------------------------------------------------
> :)

Is het een werk gemaakt naar monet?

Nieuwe betere foto

Geplaatst: 07 mei 2021, 00:14
door halloooNL
Er zit ook een stempel op de achterkant

Hoop ook dat de foto n u beter is