Pagina 1 van 1
Bertol? Bartel? De Dam in Amsterdam
Geplaatst: 20 apr 2021, 13:41
door Hart
Komt deze signatuur iemand bekend voor? Het is natuurlijk een toeristische voorstelling, maar best knap getekend. Zeer bedankt vast!
Re: Bertol? Bartel? De Dam in Amsterdam
Geplaatst: 20 apr 2021, 20:12
door mark plaat
Eerste opwelling
Armand Berton achtig
Re: Bertol? Bartel? De Dam in Amsterdam
Geplaatst: 21 apr 2021, 12:13
door mark plaat
tweede opwelling maar denk deze beter
Berkel Gerard van 1920-1980.
Re: Bertol? Bartel? De Dam in Amsterdam
Geplaatst: 22 apr 2021, 20:50
door Hart
Super! Je bent onbetaalbaar, Mark!
Re: Bertol? Bartel? De Dam in Amsterdam
Geplaatst: 22 apr 2021, 22:20
door mp.kunst
Knap speurwerk. Klasse Mark!
Ik ga mogelijk binnenkort je hulp nog eens inroepen.