Hendrik declaat
Geplaatst: 10 apr 2021, 10:33
Ik heb uit een erfenis een schilderij van de oude Bavo op de grote markt in Haarlem gekregen
Mijn vraag is of iemand dat schilderij kent
Het is gemaakt door Hendrik de Laat
Mijn vraag is of iemand dat schilderij kent
Het is gemaakt door Hendrik de Laat