kunstenaar als beroep
Geplaatst: 03 jan 2021, 15:20
Hi allemaal!
Voor alle kunstenaars die subsidie ooit hebben gekregen/aangevraagd, is dit geld dat je krijgt genoeg om van te leven? Of heb je nog een andere baan nodig? Ik zelf wil later eerder schrijfster worden, maar ik liep tegen deze vraag aan bij een schoolproject.
Alvast bedankt voor je hulp.
Naomi
Voor alle kunstenaars die subsidie ooit hebben gekregen/aangevraagd, is dit geld dat je krijgt genoeg om van te leven? Of heb je nog een andere baan nodig? Ik zelf wil later eerder schrijfster worden, maar ik liep tegen deze vraag aan bij een schoolproject.
Alvast bedankt voor je hulp.
Naomi