Pagina 1 van 1

2 vragen over waardering / beoordeling / taxatie / verkoop

Geplaatst: 30 nov 2020, 11:40
door hanselmans
Goede middag,

2 vragen over waardering / beoordeling / taxatie / verkoop

1)
Ik heb 2 ‘ werken ‘ welke ik elders wil laten beoordelen.
Daar dit voor mij de 1e keer is heb ik geen idee wat wijsheid is waar naar toe te gaan.
Zoals in elke business dien je het kaf van het koren te scheiden. Hoe kan ik dat het beste aanpakken. Omgeving Nijmegen
Heeft iemand goede ervaringen met ' online 'beoordeling / taxatie ?

2)
Tegenwoordig is catawiki ‘hot ’ . Maar is dit wel een goede plek om een Hollandse klassieker ( 1910 – 1950 ) te veilen / verkopen ( tot €1000 )… Er zijn vast goede / betere alternatieven . Iemand een goede tip ?

Alvast hartelijk dank

Hans

Re: 2 vragen over waardering / beoordeling / taxatie / verkoop

Geplaatst: 01 dec 2020, 12:54
door Bertvee
Je kunt het altijd op Kunstveiling.nl proberen. Als het een erkende kunstenaar is, kun je zelf een minimumprijs instellen.