Kerkinterieur van J.B.
Geplaatst: 29 okt 2020, 12:57
Beste mensen, sinds gisteren staat dit schilderij in mijn huis. Ik heb het georven van mijn moeder. Ik heb haar niet meer kunnen vragen van wie dit is en hoe oud het is. Het schilderij kent de signatuur J.B. Ik hoor graag reacties.