lampadaire/olielamp
Geplaatst: 21 okt 2020, 07:42
Hallo,
Ik heb hier een staande lamp,vermoedelijk een oude olielamp in geelkoper.Is dit nog wat waard en waar kan ik die eventueel verkopen.Hoogte is ca 185 cm.
Ik heb hier een staande lamp,vermoedelijk een oude olielamp in geelkoper.Is dit nog wat waard en waar kan ik die eventueel verkopen.Hoogte is ca 185 cm.