En de schilder is?
Geplaatst: 04 okt 2020, 19:50
Dit schilderij is sinds 2005 in mijn bezit. Daarvoor hing het bij mijn grootouders thuis. En ik weet niet beter dan dat het daar aan de wand hing (ik ben geboren in 1957). Mijn grootouders hebben altijd in het Friese Burgum gewoond. Hoe ze er aan gekomen zijn is mij onbekend. Gekocht, gekregen. Als betaling (mijn grootvader had nog wel eens een handeltje) ontvangen. Het kan allemaal. Het is geschilderd op board.