Pagina 1 van 1

wie heeft dit gemaakt?

Geplaatst: 03 okt 2020, 11:57
door fransepracht
Dit schilderij heb ik al enige tijd in mijn bezit en ik heb nooit de tijd genomen om dit te onderzoeken. nu kwam ik bij toeval dit forum tegen en ik ben erg benieuwd of jullie weten wie dit mogelijk heeft gemaakt? En voor mijzelf ben ik natuurlijk ook benieuwd of het iets waard zou zijn of dat dit misschien een schaamteloze kopie zou zijn. ik hoor het graag wat jullie denken, alvast bedankt!

Re: wie heeft dit gemaakt?

Geplaatst: 03 okt 2020, 14:35
door Frankdeneerste
T is getekend Duchamp

Re: wie heeft dit gemaakt?

Geplaatst: 03 okt 2020, 17:01
door Hart
Hier is een broertje van je schilderij. Of het klopt wat de verkoper erover meldde, wil ik niet beoordelen: https://www.catawiki.nl/l/34609957-suzanne-duchamp-pont-de-brooklyn (Klik op :"bekijk kavel")

Dat schilderij staat nu op ebay te koop https://tinyurl.com/y59xxu6m

Jouw schilderij en deze lijken niet echt op het werk van deze Suzanne Duchamp. De maker was natuurlijk een volgeling van de toen woest populaire Bernard Buffet die op veilingen nog steeds tonnen oplevert https://www.google.com/search?q=Bernard+Buffet+port&sxsrf=ALeKk03AzyzG6bvOHBD-l4jah29sOJz1BA:1601736974254&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwi2yf6a15jsAhURsKQKHRfeB64Q_AUoAXoECDMQAw&biw=1484&bih=690