Pagina 1 van 1

Schilderij van een clown herkend iemand de maker

Geplaatst: 05 sep 2020, 12:35
door Dikkie1984
Volgens mij een hele tijd geleden een keer eerder gevraagd.

Maar zie nu dat het bovenin gesingeerd is met F.A ?

Is het iets of weer niks...

Foto's van de achterkant

Geplaatst: 05 sep 2020, 12:37
door Dikkie1984
En als de maker een onbekende is kan iemand het aan de hand van van de foto's dateren?

Re: Foto's van de achterkant

Geplaatst: 05 sep 2020, 21:16
door hildedriessen
Hallo leuk schilderij Dikkie, is ie te koop?

Re: Foto's van de achterkant

Geplaatst: 05 sep 2020, 23:19
door Dikkie1984
hildedriessen Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo leuk schilderij Dikkie, is ie te koop? Mail
> dan naar h.j.m.driessen@gmail.com Je krijgt
> altijd antwoord!

Hallo,

Nee op dit moment is de info naar de maker waar ik naar op zoek ben.

Re: Schilderij van een clown herkend iemand de maker

Geplaatst: 05 sep 2020, 23:34
door Anonieme bezoeker
Dikkie1984 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Volgens mij een hele tijd geleden een keer eerder
> gevraagd.
>
> Maar zie nu dat het bovenin gesingeerd is met F.A
> ?
>
> Is het iets of weer niks...

Jij ziet F.A, ik zie slechts verfverlies.

Re: Schilderij van een clown herkend iemand de maker

Geplaatst: 06 sep 2020, 00:37
door Dikkie1984
Skoander Schreef:
-------------------------------------------------------
> Dikkie1984 Schreef:
> -------------------------------------------------------
> > Volgens mij een hele tijd geleden een keer
> eerder
> > gevraagd.
> >
> > Maar zie nu dat het bovenin gesingeerd is met
> F.A
> > ?
> >
> > Is het iets of weer niks...
>
> Jij ziet F.A, ik zie slechts verfverlies.

Ik heb even met een lamp erop gekeken en u heeft gelijk is verfverlies

Kunt u het werk dateren

Re: Schilderij van een clown herkend iemand de maker

Geplaatst: 06 sep 2020, 01:51
door Anonieme bezoeker
Dikkie1984 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Skoander Schreef:
> -------------------------------------------------------
> > Dikkie1984 Schreef:
> >
> -------------------------------------------------------
> > > Volgens mij een hele tijd geleden een keer
> > eerder
> > > gevraagd.
> > >
> > > Maar zie nu dat het bovenin gesingeerd is met
> > F.A
> > > ?
> > >
> > > Is het iets of weer niks...
> >
> > Jij ziet F.A, ik zie slechts verfverlies.
>
> Ik heb even met een lamp erop gekeken en u heeft
> gelijk is verfverlies
>
> Kunt u het werk dateren

Dateren is lastig.. t werk kan 50 jaar oud zijn..maar ook 10jaar oud.
Zeg t maar.


Mijn visie inzake het geheel::
het doek zit op de achterzijde vrij rommelig, naar mijn idee wat te weinig nagels, punaises is ook een vreemde toevoeging, ik vrees een geheel ongeprepareerd doek, omslag van 't doek (op de hoeken is) is vrij simpel etc.

Ik vermoed dat het doek jonger is dan je, gezien de conditie,, zou verwachten.