Pagina 1 van 1

Is deze ets het herstellen waard ?

Geplaatst: 23 aug 2020, 01:11
door Dikkie1984
De schimmel heeft het werk zelf al een klein beetje bereikt......

Weet iemand de maker en is het rendabel om te laten herstellen of afgeschreven

Re: Is deze ets het herstellen waard ?

Geplaatst: 23 aug 2020, 10:02
door mp.kunst
Kleine etsje, onbekende maker die niet echt een grote graveur was/is en een oplage van 250 stuks maken het financieel niet waard om het, in dien mogelijk, op te knappen. Ik zou zeggen afgeschreven.

Re: Is deze ets het herstellen waard ?

Geplaatst: 23 aug 2020, 12:44
door Dikkie1984
Dank u wel word zeer gewaardeerd

Re: Is deze ets het herstellen waard ?

Geplaatst: 25 aug 2020, 22:51
door Anonieme bezoeker
Dikkie1984 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Dank u wel word zeer gewaardeerd

Doneren mag aan mij, ik red me wel weer met die ets.
Geinig dingetje

Wil je er over babbelen: skoander@outlook.com