Pagina 1 van 1

Een echte of toch niet?

Geplaatst: 17 aug 2020, 15:29
door DeSchipper
Goedemiddag allen,

Na een beetje rond geneusd te hebben bij een antiekwinkel kwam ik het volgende schilderij tegen in de etalage.
Naar mijn mening een Kluyver, echter verschilt de handtekening mij net iets te veel van de reeds bekende handtekeningen.

Iemand die mij hier toevallig mee kan helpen?
De antiekwinkel is helaas gesloten dus ik heb niet meer foto's kunnen maken van dichtbij, ik heb wel een aantal detail foto's eventueel.

Groet, Martijn

Re: Een echte of toch niet?

Geplaatst: 17 aug 2020, 18:43
door uverb
De sneeuw op de daken is heel slecht geschilderd. Een Kluyver met een toren heb ik nog nooit gezien. Alleen molens, huizen en hooibergen. De signatuur is veel te joyeus. Niet doen dus, is een nepper. Voor dat geld kun je op een veiling tegenwoordig een authentieke kopen. Iets kleiner, misschien, maar wel echt.