Massa uit China of toch niet
Geplaatst: 17 aug 2020, 08:44
Lijkt op massa productie doek uit China
Maar ben maar een leek op gebied van schilderkunst
Maar ben maar een leek op gebied van schilderkunst
De fora van de Museumserver—discussie, informatie, koop en verkoop
https://forum.museumserver.nl/