Pagina 1 van 1
Wie herkent deze signatuur / dit schilderwerk
Geplaatst: 23 jul 2020, 18:30
door hanselmans
Beste mensen,
Krijg dit schilderijtje aangeboden. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Speuren levert me tot op heden niets op. (her) kent iemand dit?
Zou mooi zijn, bij voorbaat dank
groet
Hans
Re: Wie herkent deze signatuur / dit schilderwerk
Geplaatst: 23 jul 2020, 19:37
door van_oma
Aziatische massaproductie. Komen met containers hierheen. De signatuur is onzin. En de waarde € 1,00
Re: Wie herkent deze signatuur / dit schilderwerk
Geplaatst: 23 jul 2020, 19:48
door hanselmans
dankjewel oma .......was er al bang voor. Weer wat geleerd. Thanks
Re: Wie herkent deze signatuur / dit schilderwerk
Geplaatst: 23 jul 2020, 22:37
door Dikkie1984
van_oma Schreef:
-------------------------------------------------------
> Aziatische massaproductie. Komen met containers
> hierheen. De signatuur is onzin. En de waarde €
> 1,00
Oma?
Ik had volgens mij verlede keer vernomen dat u al heel lang werkt met oude voorwerpen en dat u verstand van zaken heeft..
Zegt dit u misschien iets
Re: Wie herkent deze signatuur / dit schilderwerk
Geplaatst: 23 jul 2020, 22:46
door hanselmans
Denk dat dit een misverstand is. Ik ben niet deskundig met oude voorwerpen, erger nog ik herken dus zelfs geen ' aziatische neppert ' ik schreef 'oma ' omdat dit ( een stukje) van uw naam is hier (van_oma) . Ik ben pas op deze site en hoop een beetje te leren. Excuus als ik ergens iets verkeerd geschreven/gedaan heb. groet Hans
ps of reageert u (dikkie1984) rechtreeks naar ' van_oma ' ?
Re: Wie herkent deze signatuur / dit schilderwerk
Geplaatst: 23 jul 2020, 23:59
door Dikkie1984
Was idd aan oma bedoeld