Pagina 1 van 2
Pentekening? Jeddah (Den Kamp)
Geplaatst: 20 jul 2020, 16:56
door Dikkie1984
Zijn het pentekeningen?
Den Kamp?
Pep,Pop?
Herkend iemand deze werken
Re: Pentekening? Jeddah (Den Kamp)
Geplaatst: 20 jul 2020, 17:40
door scholte
Het zijn pentekeningen. De naam is dunkt me Op den Kamp, als voorletter lees ik onder voorbehoud een P. Er zijn verschillende pentekenaars die Op den Kamp heten of geheten hebben.
Re: Pentekening? Jeddah (Den Kamp)
Geplaatst: 20 jul 2020, 18:11
door Dikkie1984
Misschien een Den Kamp met een link naar Jeddah?
Bedankt voor je reactie
Re: Pentekening? Jeddah (Den Kamp)
Geplaatst: 20 jul 2020, 18:49
door scholte
Nee. De naam Den Kamp bestaat niet. Alleen Van der Kamp en Op den Kamp. Hier staat Op den Kamp, daar twijfel ik niet aan.
Re: Pentekening? Jeddah (Den Kamp)
Geplaatst: 20 jul 2020, 18:50
door Dikkie1984
scholte Schreef:
-------------------------------------------------------
> Het zijn pentekeningen. De naam is dunkt me Op den
> Kamp, als voorletter lees ik onder voorbehoud een
> P. Er zijn verschillende pentekenaars die Op den
> Kamp heten of geheten hebben.
Heb van 3 werken een foto van de naam gemaakt.......is het geen T
Re: Pentekening? Jeddah (Den Kamp)
Geplaatst: 20 jul 2020, 19:02
door scholte
Ik zeg een P of een F.
Re: Pentekening? Jeddah (Den Kamp)
Geplaatst: 20 jul 2020, 21:53
door Dikkie1984
Dikkie1984 Schreef:
-------------------------------------------------------
> scholte Schreef:
> -------------------------------------------------------
> > Het zijn pentekeningen. De naam is dunkt me Op
> den
> > Kamp, als voorletter lees ik onder voorbehoud
> een
> > P. Er zijn verschillende pentekenaars die Op
> den
> > Kamp heten of geheten hebben.
>
>
> Heb van 3 werken een foto van de naam
> gemaakt.......is het geen T
Zou dit hem zijn.......
https://nl.linkedin.com/in/frans-op-den-kamp-bb37904a
Re: Pentekening? Jeddah (Den Kamp)
Geplaatst: 20 jul 2020, 22:03
door scholte
Kolere, dat is verrekte scherp, Dikkie....
Re: Pentekening? Jeddah (Den Kamp)
Geplaatst: 20 jul 2020, 22:26
door Dikkie1984
scholte Schreef:
-------------------------------------------------------
> Kolere, dat is verrekte scherp, Dikkie....
Dank je......zoeken lukt wel.
Maar met ontcijferen zijn jullie de beste.......
Heb die gene ook even een bericht gestuurd met de vraag of de werken van zijn hand zijn
Erg bedankt voor het meedenken
Re: Pentekening? Jeddah (Den Kamp)
Geplaatst: 20 jul 2020, 22:31
door Dikkie1984
Zat even te kijken en heb nog geen reactie maar kijk https://www.catawiki.nl/l/34526361-frans-op-den-kamp-escher-gebaseerd-kunstwerk-hout
Komt 99,9% overeen
Nogmaals super bedankt!