Pagina 1 van 1
Verwee?
Geplaatst: 19 jul 2020, 21:33
door Cpaatje48
Ben al heel lang op zoek, en heb deze een tijd geleden al eens eerder geplaatst. Nu betere fotos hoop dat het wat duidelijker is. Schilderij is slechte kwalilteit helaas zijn overal lichte scheurtjes en bruinige vlekken is jammer
Re: Verwee?
Geplaatst: 19 jul 2020, 23:03
door Hart
Da's helaas een plaatje. Aan de achterkant zie je dat het doek en spieraam niet oud zijn. Maar de voorstelling is 19e eeuws. Het craquelé is kunstmatig in het plaatje gestanst en niet echt gebroken vernis.
Re: Verwee?
Geplaatst: 21 jul 2020, 20:17
door Cpaatje48
Bedankt,, had gedacht op nieuw hout gezet. Maar heel vernufftig dan met dat craquele... gr cpa