Pagina 1 van 1

Wie heeft dit geschilderd

Geplaatst: 18 jul 2020, 22:54
door Cpaatje48
Wie weet wie de schilder is van dit bloemenschilderij?
Kan deze signering nergens vinden.

Re: Wie heeft dit geschilderd

Geplaatst: 18 jul 2020, 22:55
door Hart
Ik kan 'm niet eens zien, laat staan vinden.

Re: Wie heeft dit geschilderd

Geplaatst: 19 jul 2020, 19:12
door Cpaatje48
Mijn exuus voor de foto, kwam doordat mij foto te groot was , wilde hij niet pakken. Met collage lukte wel. Heb nu een screenshot gemaakt dan wordt hij kleiner nu wel gelukt. De lijst is los van schilderij maar ik hoop dat dit verder geen probleem is.

Re: Wie heeft dit geschilderd

Geplaatst: 19 jul 2020, 19:43
door Hart
Een naam zie ik nog steeds niet. Maar dat hoeft ook niet, want het is een massaproduct uit een Aziatische schilderijenfabriek. Je mag hem natuurlijk mooi vinden, maar de markt vindt dat niet. De waarde is daarom nihil.

Re: Wie heeft dit geschilderd

Geplaatst: 19 jul 2020, 21:26
door Cpaatje48
Heel erg bedankt. Vind hem niet mooi, maar ik zocht het op voor mijn vriendin. Ik heb een hele speurtocht gehad en niet gevonden maar dan verklaard dit het wel..gr