Pagina 1 van 1
Wie weet van wie dit schilderij is?
Geplaatst: 12 jul 2020, 21:50
door Siebenpfeiffer34
Dit schilderij heb ik een jaar of acht geleden gezien in het Gemeentemuseum te Den Haag. Ik vond het zo mooi dat ik er een fotootje van heb gemaakt. Weet iemand misschien wie de schilder ervan is? Ik hoor het graag.
Re: Wie weet van wie dit schilderij is?
Geplaatst: 12 jul 2020, 21:54
door Anonieme bezoeker
gustave van de woestyne
Re: Wie weet van wie dit schilderij is?
Geplaatst: 17 jul 2020, 15:59
door Siebenpfeiffer34
Bedankt Skoander.
Ik kon nu kijken naar ander werk van de schilder.
Vond op die manier Gaston et sa sœur , ook bijzonder.
Re: Wie weet van wie dit schilderij is?
Geplaatst: 17 jul 2020, 16:09
door scholte
Zo'n bekend museumschilderij kan je zelf ook vinden, hoor. Gewoon cursor op het plaatje, rechtermuisknop indrukken en op "Afbeelding zoeken op Google" klikken. Dan krijg je dit :
https://www.google.com/search?tbs=sbi:AMhZZitfrv5PMO0dc0g37-1TjQ74Pj9t93eAlv6sRuZAf1izC8CTVeyydMNmaYNiu0MDxxElGucE2gkuybFAVsQI0gzMRg36GSzSMpYvpPAgXH5CqN1SkvJ5G_1itf2Z4ucDubEAMvZNtCTUfjAIjqiHNIDpSUhfZCXK9XwhaQC1Jadlw6RYH9ILWZvcc100EoHEUaBqyGc-auc2Plmy2CPSfAvOmNJWFC07u0Sqyjf4fkW4nCurLzeT3Tif3M3DhbK1zYIZPclbNrO_10mkSBBitcpvNvHe6N73IRf9bPmWg8H1lnu3hefavDxlUPZhb-9VSAfF7H6eqsOfbT9akDSRwqFqkrSZTAWA
Re: Wie weet van wie dit schilderij is?
Geplaatst: 17 jul 2020, 19:41
door Anonieme bezoeker
scholte Schreef:
-------------------------------------------------------
> Zo'n bekend museumschilderij kan je zelf ook
> vinden, hoor. Gewoon cursor op het plaatje,
> rechtermuisknop indrukken en op "Afbeelding zoeken
> op Google" klikken. Dan krijg je dit :
>
> https://www.google.com/search?tbs=sbi:AMhZZitfrv5PMO0dc0g37-1TjQ74Pj9t93eAlv6sRuZAf1izC8CTVeyydMNmaYNiu0MDxxElGucE2gkuybFAVsQI0gzMRg36GSzSMpYvpPAgXH5CqN1SkvJ5G_1itf2Z4ucDubEAMvZNtCTUfjAIjqiHNIDpSUhfZCXK9XwhaQC1Jadlw6RYH9ILWZvcc100EoHEUaBqyGc-auc2Plmy2CPSfAvOmNJWFC07u0Sqyjf4fkW4nCurLzeT3Tif3M3DhbK1zYIZPclbNrO_10mkSBBitcpvNvHe6N73IRf9bPmWg8H1lnu3hefavDxlUPZhb-9VSAfF7H6eqsOfbT9akDSRwqFqkrSZTAWA
sja, als je 't niet weet dan is dat blijkbaar ook een manier.