Pagina 1 van 1
Onleesbere handtekening?
Geplaatst: 04 jul 2020, 17:56
door Kaasje007
Kent iemand deze tekenaar? Gezien in kringloop BE net over grens. Is genummerd 24/30. Er waren ook kleuten tekeningen
Re: Onleesbere handtekening?
Geplaatst: 04 jul 2020, 19:34
door scholte
Tja. Persoonlijk doe ik geen moeite voor iemand die zulke klotefoto's aanlevert. Zou ik ook respectloos vinden tegenover de mensen die hier gratis hun kennis en ervaring ter beschikking van onbekenden stellen.
Re: Onleesbere handtekening?
Geplaatst: 04 jul 2020, 19:36
door Dikkie1984
Het is geen tekening maar een ets...
In België is de heer Hebbeling een bekende artist met deze genre.
Re: Onleesbere handtekening?
Geplaatst: 04 jul 2020, 21:24
door mp.kunst
Dikkie1984 alle lof voor het antwoord maar ik denk dat je bedoelt Hebbelinck, Roger Hebbelinck.
Re: Onleesbere handtekening?
Geplaatst: 04 jul 2020, 22:10
door Dikkie1984
Klopt u heeft helemaal gelijk.
Re: Onleesbere handtekening?
Geplaatst: 05 jul 2020, 09:25
door Kaasje007
Klotefotoos? Het gaat om een snelle kiek bij een kringloopwinkel. Ik ga m iig aanschaffen voor 1 euro obv reacties. Vind m toch mooi hoewel ik nog geen uitsluitsel heb maar dat geeft niet
Re: Onleesbare handtekening?
Geplaatst: 05 jul 2020, 09:38
door Kaasje007
Iedereen hartelijk dank, vind m mooi dus ga m aanschaffen. Ik ben nog niet overtuigd met r. Hebbelinck omdat ik ca 6 identieke handtekeningen heb gezien maar allen niet gelijk aan r. Hebbelinck. Leuk, ik speur verder
Re: Onleesbere handtekening?
Geplaatst: 05 jul 2020, 09:50
door Anonieme bezoeker
Kaasje007 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Iedereen hartelijk dank, vind m mooi dus ga m
> aanschaffen. Ik ben nog niet overtuigd met r.
> Hebbelinck omdat ik ca 6 identieke handtekeningen
> heb gezien maar allen niet gelijk aan r.
> Hebbelinck. Leuk, ik speur verder
Hebbelinck is het sowieso niet.
(Denk dat mp kunst hooguit de naam uit de reactie van Dikkie1984 corrigeerde)
Ik zal me ook eens in die signatuur verdiepen