Pagina 1 van 1

Weet iemand iets over deze schilderij (Anonnay)

Geplaatst: 03 jul 2020, 16:13
door Dikkie1984
De naam zit in de zijkant van het werk gedrukt en zie iets van Anonnay staan?

Op papier geschilderd.

Re: Weet iemand iets over deze schilderij (Anonnay)

Geplaatst: 03 jul 2020, 17:59
door scholte
Dat is het watermerk, de merknaam van het papier.

Re: Weet iemand iets over deze schilderij (Anonnay)

Geplaatst: 04 jul 2020, 00:06
door Dikkie1984
Dank u wel.

Komt het ook uit een bepaalde periode?

Toch wel gesingeerd maar moeilijk op de foto te krijgen

Geplaatst: 04 jul 2020, 17:48
door Dikkie1984
Het is toch wel gesingeerd.

Herkend iemand het werk?

Misschien de stijl

Of is de handtekening voor iemand toch leesbaar

Of heeft iemand een tip hoe ik het zichtbaar kan krijgen de signatuur

Re: Toch wel gesingeerd maar moeilijk op de foto te krijgen

Geplaatst: 04 jul 2020, 19:38
door scholte
Eh... omschrijf dan eens waar die signatuur staat. Want ik zie niks. Je levert mooie scherpe foto's aan, maar ik kan ze niet lezen.

Re: Toch wel gesingeerd maar moeilijk op de foto te krijgen

Geplaatst: 04 jul 2020, 21:26
door Anonieme bezoeker
scholte Schreef:
-------------------------------------------------------
> Eh... omschrijf dan eens waar die signatuur staat.
> Want ik zie niks. Je levert mooie scherpe foto's
> aan, maar ik kan ze niet lezen.


De signatuur staat er wel, in vaag lichtblauw gezet.
Zeer onduidelijk, bijna niet te zien.
Ik kan er helaas niets van maken

Re: Toch wel gesingeerd maar moeilijk op de foto te krijgen

Geplaatst: 04 jul 2020, 22:02
door Dikkie1984
Ja het was voor mij ook moeilijk te vinden ik heb wat geprobeerd met zoom........

De foto is verticaal anders was het moeilijk te zien.

En ik heb het proberen na te tekenen.
(Sorry heb niet zo een net handschrift)

Re: Toch wel gesingeerd maar moeilijk op de foto te krijgen

Geplaatst: 04 jul 2020, 22:54
door Anonieme bezoeker
Dikkie1984 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ja het was voor mij ook moeilijk te vinden ik heb
> wat geprobeerd met zoom........
>
> De foto is verticaal anders was het moeilijk te
> zien.
>
> En ik heb het proberen na te tekenen.
> (Sorry heb niet zo een net handschrift)

Ik had geen hoge verwachtingen, toch even o.a. de lexica in gedoken en wat variaties op de vermeende (nagetekende) signatuur opgezocht.

Ik kom helaas geen streep verder, wellicht dat een ander alhier nog suggesties heeft.

Re: Toch wel gesingeerd maar moeilijk op de foto te krijgen

Geplaatst: 05 jul 2020, 09:43
door Dikkie1984
Ik dank u iedergeval wel voor de moeite die u heeft genomen.