Pagina 1 van 1

Iemand een idee ?

Geplaatst: 17 jun 2020, 14:38
door Frankdeneerste
Iemand een idee wie dit maakte ?
Berglandschap . Zwitsers ?
Ik lees iets als Albrath ...
Danke

Re: Iemand een idee ?

Geplaatst: 18 jun 2020, 11:39
door Hart
De maker kan maar beter aan de vergetelheid toevertrouwd worden .....