Pagina 1 van 2
Wie weet van wie deze signatuur/monogram is
Geplaatst: 11 nov 2019, 22:43
door halloooNL
Ik kan het kopen.
Er word €350,- voor gevraagd
Op paneel geschilderd
Alle info word hartelijk ontvangen
Re: Wie weet van wie deze signatuur/monogram is
Geplaatst: 12 nov 2019, 08:58
door halloooNL
Hallo,
Sytse,MP.......iemand weet iemand wie de maker is.
Heb alleen vandaag nog om het te kopen.
Grt Van Emmerik
Re: Wie weet van wie deze signatuur/monogram is
Geplaatst: 12 nov 2019, 09:17
door mp.kunst
Sorry geen tijd om het te onderzoeken. Mijn werkgever staat dat niet toe.

Re: Wie weet van wie deze signatuur/monogram is
Geplaatst: 12 nov 2019, 12:16
door van_oma
Onleesbare signatuurfoto's en dan gratis aankoopconsult verwachten, hallo......
Re: Wie weet van wie deze signatuur/monogram is
Geplaatst: 12 nov 2019, 12:25
door halloooNL
Hallo,
Oma bedankt voor uw reactie.....
Ik heb het niet in bezit kan dus geen betere foto's overhandigen.
Ik verwacht niks.....weet alleen dat Sytse en mp en nog een paar er veel verstand van hebben......het was ook naar hun gericht.......
En ik doneer wel eens.....weet niet of u dat ook doet??????
Reactie aan MP
Geplaatst: 12 nov 2019, 12:26
door halloooNL
Hahaha begrijpelijk.....
Graag verneem ik iets als u iets erover weet
Nieuwe foto
Geplaatst: 12 nov 2019, 12:29
door halloooNL
Heb er digitaal een lijntje over getrokken.
Re: Wie weet van wie deze signatuur/monogram is
Geplaatst: 12 nov 2019, 23:58
door halloooNL
van_oma Schreef:
-------------------------------------------------------
> Onleesbare signatuurfoto's en dan gratis
> aankoopconsult verwachten, hallo......
Ik zat even naar uw gestuurde berichten te kijken en.........niks positiefs in u...jammer!
Re: Wie weet van wie deze signatuur/monogram is
Geplaatst: 13 nov 2019, 08:27
door mark plaat
zou het groeneveld kunnen zijn...succes
Re: Wie weet van wie deze signatuur/monogram is
Geplaatst: 16 nov 2019, 19:51
door halloooNL
mark plaat Schreef:
-------------------------------------------------------
> zou het groeneveld kunnen zijn...succes
Dank u wel.
Is het €350,- waard om te kopen