Pagina 1 van 1
Groot werk niet gesingeerd....amateuristische of iets goeds
Geplaatst: 09 nov 2019, 10:04
door halloooNL
Het is heel kinderlijk geschilderd....maar soms zie je dat het ook iets goeds blijkt te zijn.
Ik zie nergens een naam.
Herkent iemand het werk
Re: Groot werk niet gesingeerd....amateuristische of iets goeds
Geplaatst: 09 nov 2019, 10:07
door halloooNL
Hierbij de foto's
Re: Groot werk niet gesingeerd....amateuristische of iets goeds
Geplaatst: 09 nov 2019, 19:46
door sytze
Nee, een amateur is de maker niet. Er is een zelf verzonnen stijltje consequent toegepast, zonder iemand te imiteren. Ik vermoed dat het academiewerk uit de jaren '80 of zo is. Helemaal maar de vraag of de kunstenaar dat beroep echt is gaan uitoefenen. Hem of haar te achterhalen zal dan ook niet makkelijk zijn.
Re: Groot werk niet gesingeerd....amateuristische of iets goeds
Geplaatst: 10 nov 2019, 12:02
door halloooNL
Bedankt voor je altijd kundige antwoord.
Kan het kopen voor een nihil bedrag....doen dus?
Grt Van Emmerik
Re: Groot werk niet gesingeerd....amateuristische of iets goeds
Geplaatst: 10 nov 2019, 13:25
door sytze
Alleen kopen als je het mooi vindt. Het kan best decoratief zijn als het een beetje formaat heeft. Winst zit er niet in. Er is nog steeds een massa van dit soort BKR-kunst uit die jaren onder de mensen. Veilinghuizen nemen het niet aan.
Re: Groot werk niet gesingeerd....amateuristische of iets goeds
Geplaatst: 11 nov 2019, 22:41
door halloooNL
Dank je wel