Wie weet wie deze litho gemaakt heeft
Geplaatst: 29 okt 2019, 21:48
Wie weet wie deze litho, genaamd ‘diagonaal’, gemaakt heeft?
Ik heb hem mid/eind jaren ‘80 gekregen.
De litho is destijds bij een galerie in Amsterdam gekocht.
Ik heb hem mid/eind jaren ‘80 gekregen.
De litho is destijds bij een galerie in Amsterdam gekocht.