Schilderij
Geplaatst: 19 sep 2019, 15:56
Hallo, heb een schilderij H. Verhaaf. Wil graag weten of dit enige waarde heeft. Wil het van de hand doen.
De fora van de Museumserver—discussie, informatie, koop en verkoop
https://forum.museumserver.nl/