van der pol?
Geplaatst: 23 aug 2019, 17:06
Ik ben heel erg benieuwd of iemand deze schilder kent.
Ik vind het een erg mooi schilderij olie op doek, handtekening is moeilijk te lezen maar de letters PoL lijken zichtbaar.
Heel benieuwd naar een reactie!
Groet!
Ik vind het een erg mooi schilderij olie op doek, handtekening is moeilijk te lezen maar de letters PoL lijken zichtbaar.
Heel benieuwd naar een reactie!
Groet!