- Mvanbodegom Offline
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 02 jul 2019, 14:33
Schilderij
Bericht door Mvanbodegom »Ik heb een schilderij in mijn bezit gekregen. Ik heb geen idee of het van enige waarde is.
Ik ben benieuwd of iemand de schilder kent en de waarde van het schilderij.
Ik ben benieuwd of iemand de schilder kent en de waarde van het schilderij.