Schilderijtje
Geplaatst: 09 jun 2019, 10:43
Heeft er iemand een idee wie dit schilderde ?
Het is een paneeltje, 32x24, onleesbaar gesigneerd.
Hartelijk dank alvast.
Frank
Het is een paneeltje, 32x24, onleesbaar gesigneerd.
Hartelijk dank alvast.
Frank