Schilderij W. Schelfhout
Geplaatst: 18 mei 2019, 16:16
Bij mijn schoonouders hangt een wintergezicht gesigneerd W. Schelfhout.
Kent iemand Dit? Is het iets waard?
Ik hoor het graag!
Kent iemand Dit? Is het iets waard?
Ik hoor het graag!