Pagina 1 van 1

Schilderij W. Schelfhout

Geplaatst: 18 mei 2019, 16:16
door wimaanen
Bij mijn schoonouders hangt een wintergezicht gesigneerd W. Schelfhout.
Kent iemand Dit? Is het iets waard?
Ik hoor het graag!

Re: Schilderij W. Schelfhout

Geplaatst: 18 mei 2019, 18:46
door mp.kunst
Misschien moet u dit maar eens lezen:
https://www.museumserver.nl/phorum/read.php?3,20871,20871