Schilderij W. Schrlfhou
Geplaatst: 18 mei 2019, 16:13
Bij mijn schoonouders hangt een wintergexicht gesigneerd W. Schelfhout.
Kent iemand Dit? Is het iets waard?
Kent iemand Dit? Is het iets waard?
De fora van de Museumserver—discussie, informatie, koop en verkoop
https://forum.museumserver.nl/