Wie, o wie
Geplaatst: 19 mar 2019, 22:32
Iemand een idee wie dit schilderde ? Krijg de handtekening niet ontcijferd. Olie op paneel, 52 x 42
Danke
Danke
De fora van de Museumserver—discussie, informatie, koop en verkoop
https://forum.museumserver.nl/