Pagina 1 van 1

Wie, o wie

Geplaatst: 19 mar 2019, 22:32
door Frankdeneerste
Iemand een idee wie dit schilderde ? Krijg de handtekening niet ontcijferd. Olie op paneel, 52 x 42
Danke

Re: Wie, o wie

Geplaatst: 20 mar 2019, 08:02
door Bertvee
Het lijkt me een schilderij van Simonin Gerard .

Re: Wie, o wie

Geplaatst: 20 mar 2019, 15:15
door Frankdeneerste
Bertvee, ik denk dat je gelijk hebt. Heb gelijkaardige gehandtekende schilderijen gevonden. Hartelijk dank.