Pagina 1 van 1
Wie weet iets meer
Geplaatst: 09 mar 2019, 17:05
door PeterenMJ
Beste kunstliefhebbers, wie weet wie deze schilder is? Het schilderij is rond 1950 door mijn opa gekocht. Ik ben benieuwd. Mvg José
Re: Wie weet iets meer
Geplaatst: 10 mar 2019, 21:53
door sytze
Je zou het misschien niet zeggen maar er staat Doeser en het betreft de schilder Doeser, Jacobus Francois Willem Marie (1907-1995) meestal Jaap Doeser genoemd:
https://rkd.nl/nl/explore/artists/Doeser,%20Jaap%20(1907-1995)
Zie ook deze link: https://www.google.com/search?biw=1680&bih=907&tbm=isch&sa=1&ei=-XiFXOqaKePamwXBlbvgBA&q=stilleven+Doeser&oq=stilleven+Doeser&gs_l=img.3..35i39.22713.26307..27215...0.0..0.136.807.12j1......1....1..gws-wiz-img.Jj6xmkhwk_A
Re: Wie weet iets meer
Geplaatst: 10 mar 2019, 22:07
door PeterenMJ
Beste Sytze, dank je wel. Denk je dat het nog iets waard is? We gaan binnenkort verhuizen en weten niet of we hier nog plek voor hebben. Met vriendelijke groet, Peter
Re: Wie weet iets meer
Geplaatst: 11 mar 2019, 10:27
door sytze
Jawel, maar dan moet je aan 100 euro denken. Op Marktplaats of op een veiling.