Dame met de blauwe sjaal
Geplaatst: 03 feb 2019, 16:20
Hallo,
Ik heb dit schilderij gekocht toen ik haar zag liggen in een opkoperij.Ze lag als een vod onder allerlei dingen.
Ik had daardoor eerst helemaal niet door dat het om een schilderij ging wat daar lag
Het zal rond 1980 geweest zijn dat ik haar mee kon nemen voor iets van 10 gulden
Ik heb altijd iets speciaals voor haar gevoeld en daarom laten inlijsten.
De man die dat voor mij deed vertelde me dat ze erg waardevol was en schoon gemaakt en gerestaureerd moest worden omdat ze dat waard was.
Hij kon me helaas ook niet vertellen door wie ze gemaakt was.Eens in de zoveel tijd probeer ik dat te achterhalen
Hopelijk dat hier iemand me verder kan helpen.
Wie schilderde deze lieve dame met de blauwe sjaal???
CarKaba
Ik heb dit schilderij gekocht toen ik haar zag liggen in een opkoperij.Ze lag als een vod onder allerlei dingen.
Ik had daardoor eerst helemaal niet door dat het om een schilderij ging wat daar lag
Het zal rond 1980 geweest zijn dat ik haar mee kon nemen voor iets van 10 gulden
Ik heb altijd iets speciaals voor haar gevoeld en daarom laten inlijsten.
De man die dat voor mij deed vertelde me dat ze erg waardevol was en schoon gemaakt en gerestaureerd moest worden omdat ze dat waard was.
Hij kon me helaas ook niet vertellen door wie ze gemaakt was.Eens in de zoveel tijd probeer ik dat te achterhalen
Hopelijk dat hier iemand me verder kan helpen.
Wie schilderde deze lieve dame met de blauwe sjaal???
CarKaba