Pagina 1 van 1
Tevreden poes
Geplaatst: 03 dec 2018, 15:03
door Annemarjo
Weet iemand wie deze tevreden poes heeft geschilderd?
Hij/zij staat op een deel van een ansichtkaart, waarvan de informatie verloren is gegaan.
Re: Tevreden poes
Geplaatst: 03 dec 2018, 22:56
door ariekunst
Hallo
Nou daar kunnen we echt hellemaal niks mee geen info geen signatuur dus nada......
Re: Tevreden poes
Geplaatst: 04 dec 2018, 11:48
door Annemarjo
Nee, dat gaf ik dus ook al aan

Mijn hoop is gevestigd op iemand, die het herkent.
Re: Tevreden poes
Geplaatst: 04 dec 2018, 15:27
door sytze
Ansichtkaart, drukwerk dus? Of handgemaakt? Mogen we de achterkant zien?
Re: Tevreden poes
Geplaatst: 05 dec 2018, 23:13
door Annemarjo
Met alle respect, maar ik meen toch echt, dat ik al die informatie in mijn eerste vraag al heb aangegeven, maar dus nogmaals: "Weet iemand wie deze tevreden poes heeft geschilderd?
Hij/zij staat op een deel van een ansichtkaart, waarvan de informatie verloren is gegaan."
Dus: DEEL van een ANSICHTKAART, waarvan de INFORMATIE VERLOREN is gegaan.
Re: Tevreden poes
Geplaatst: 05 dec 2018, 23:38
door uverb
Oh ik begrijp het: de achterkant is er af gevallen. En de linker- en de rechterkant ook.
Re: Tevreden poes
Geplaatst: 06 dec 2018, 12:02
door sytze
Nee Uverb, hier denkt iemand dat je haar onzinnige communicatie wel móét snappen als ze ze nog een keer met identieke bewoordingen in JE OOR TETTERT
.... en dat jij haar dan welwillend al je kennis ter beschikking stelt met tijdrovend onderzoek

Re: Tevreden poes
Geplaatst: 06 dec 2018, 12:22
door Annemarjo
De ansichtkaart is in mijn jeugd verknipt, zodat alleen de poes zichtbaar bleef. Op achterkant staat alleen nog wat tekst van afzender, die op dit gebied niets toevoegt.
Overigens: wat zijn de mensen hier allervriendelijkst...

En verder heb ik nooit aan iemand gevraagd er "tijdrovend onderzoek" in te steken. Graag of niet, is mijn motto. Ik zoek mijn heil elders. Onbehouwener en onvriendelijker dan hier kan ik het niet treffen. Uw forum is geen aanbeveling.
Discussie gesloten. Ik wens u allen nog veel 'plezier' en een prettige dag.