Piet van der Hem?
Bericht door Ottaviaa »Goedenavond,
Graag verneem ik wat jullie van dit kunstwerk (35 x 25,5 cm) vinden. Echt of nep?
En welke techniek gebruikt is?
Klaagmuur, Jeruzalem - gesigneerd "P. van der Hem" , althans, ik vermoed dat de 'F' moet doorgaan voor een 'P'.
Ik zie jullie reactie met belangstelling tegemoet.
Dank & groet,
Ottaviaa
Graag verneem ik wat jullie van dit kunstwerk (35 x 25,5 cm) vinden. Echt of nep?
En welke techniek gebruikt is?
Klaagmuur, Jeruzalem - gesigneerd "P. van der Hem" , althans, ik vermoed dat de 'F' moet doorgaan voor een 'P'.
Ik zie jullie reactie met belangstelling tegemoet.
Dank & groet,
Ottaviaa