Pagina 1 van 1
signatuur, van wie is dit?
Geplaatst: 12 nov 2018, 16:19
door JohannaJ
Van een overleden vriendin kreeg ik deze tekening. Ik ben er erg blij mee, vind het heel mooi.
Graag zou ik achterhalen wie de tekening gemaakt heeft.
Of is het een litho?
Dank je wel voor het meedenken.
Re: signatuur, van wie is dit?
Geplaatst: 12 nov 2018, 23:40
door sytze
Nee, het is geen litho maar een zwartkrijttekening met wat kleur. Of een reproductie ervan natuurlijk. De maker achterhalen wordt moeilijk. Het onderwerp lijkt me een Lippizaner in de Spaanse Rijschool van Wenen. Grote kans dat het monogram dus niet van een Nederlandse kunstenaar is.
Re: signatuur, van wie is dit?
Geplaatst: 13 nov 2018, 08:49
door JohannaJ
Dank je wel Sytze, ik hoop dat ik met jouw informatie weer verder kom met mijn zoektocht.