Pagina 1 van 1
Leonard Bes
Geplaatst: 28 okt 2018, 19:56
door KUDELCITY
Ik ben op zoek naar een schilderij dat is geschilderd door Leonard Bes. Wie weet waar ik dat kan vinden? Of misschien kan iemand mij informeren hoe ik dat kan zoeken want op internet kom ik niets tegen.
Re: Leonard Bes
Geplaatst: 30 okt 2018, 12:33
door sytze
Waarom zou dat schilderij te vinden moeten zijn? Als het bij iemand aan de muur hangt staat het nergens gedocumenteerd.
http://home.kpn.nl/j.bes.2/leonard.gif
http://home.kpn.nl/j.bes.2/
Re: Leonard Bes
Geplaatst: 30 okt 2018, 20:40
door KUDELCITY
Sytze, bedankt voor je reactie. Fijn dat je een site van kpn doorgaf. Zelf heb ik moeite iets te vind dus ben blij met de afbeelding. Ik hoop zo meer werken van deze schilder te zien te krijgen.