Van wie is dit schilderij?
Geplaatst: 16 sep 2018, 20:32
Dit schilderij hebben we 30 jaar geleden in een kunsthandel in Den Haag gekocht,nu ligt het al jaren op zolder en willen we het graag verkopen. Maar dan wil/moet ik wel weten wie het geschilderd heeft en mogelijk meer info of het een bestaande molen is.
Greet.
Greet.