Pagina 1 van 1
Waarde?
Geplaatst: 28 aug 2018, 11:56
door Diaantje71
Kan iemand mij hier iets over vertellen. Het is een Japans servies.
Re: Waarde?
Geplaatst: 28 aug 2018, 23:04
door mp.kunst
Het is inderdaad Japans. De twee karakters buiten de waaier kunnen worden vertaald als Nippon wat Japan betekent en de karakters binnen de fan staat voor Izumi. Dit soort serviezen werden gemaakt vanaf 1900 bij tienduizenden. Helaas is het niet veel waard. In goede staat, op een hele goede dag misschien 20-30euro.