Pagina 1 van 1

Vaasje

Geplaatst: 28 aug 2018, 10:49
door Bertvee
Wie zou met wat meer kunnen vertellen over dit vaasje.
Het ziet er uit als Japans of Chinees,
Het merktteken is ingebakken.

Re: Vaasje

Geplaatst: 28 aug 2018, 23:13
door mp.kunst
Japans Satsuma uit vermoedelijk 1930-1940. Ik denk dat het merkteken (slecht te lezen) kan worden vertaald als Nippon wat Japan betekend Massaal geproduceerd stuk. Waarde niet boven de 10euro.

Re: Vaasje

Geplaatst: 28 aug 2018, 23:44
door Bertvee
Dank je wel