Vaasje
Geplaatst: 28 aug 2018, 10:49
Wie zou met wat meer kunnen vertellen over dit vaasje.
Het ziet er uit als Japans of Chinees,
Het merktteken is ingebakken.
Het ziet er uit als Japans of Chinees,
Het merktteken is ingebakken.
De fora van de Museumserver—discussie, informatie, koop en verkoop
https://forum.museumserver.nl/