Pagina 1 van 1

Signatuur

Geplaatst: 15 aug 2018, 19:29
door Gerdavanderwal
Wie kan ons meer vertellen over dit schilderij. Waarschijnlijk gesigneerd in 1904 en naar zeggen gerestaureerd in 1943. Zou een onderdeel uit panorama mesdag kunnen zijn.
Vr gr Gerda

Re: Signatuur

Geplaatst: 16 aug 2018, 06:28
door mp.kunst
Beste Gerda,
Alles staat al op de achterkant. Het is een schilderij gemaakt door H van Loon in 1943 naar een schilderij van Ph Sadee uit 1904.

Hier een ander schilderij van hem:
https://www.depot19.com/products/365/200/H-van-Loon-ca1915-Enkhuizen-NL-Drommedary

Re: Signatuur

Geplaatst: 16 aug 2018, 20:30
door Gerdavanderwal
Dank je wel.
We zullen er zuinig op zijn.
Mijn schoonouders hadden het als huwelijkskado gekregen in 1957.
Vr gr Gerda