Signatuur Ets of gravure? met kauwtjes
Geplaatst: 26 jul 2018, 15:22
Ik ben gek op etsen en tekeningen en heb dan ook een hele verzameling hangen 
Deze vind ik heel erg leuk. Maar vraag mij af, Waar staat de R- voor?
Dank alvast * Stephanie
Deze vind ik heel erg leuk. Maar vraag mij af, Waar staat de R- voor?
Dank alvast * Stephanie